понедељак, 8. август 2011.

MAGAREĆI ŽIRI


 Jednom je jedan slavuj pročitao u novinama da se traže solo pevači, za snimanje samostalnog cedea u čuvenoj diskografskoj kući  Ciklama.  A slavuj kô slavuj - odmah se primio: pa, molim vas lepo, ko je bolji pevač od slavuja? A taj isti slavuj još uvek nema samostalni cede!
 I tako ode slavuj u čuvenu diskografsku kuću Ciklama, pa se tamo uredno prijavi:
 - Dobar dan. Gde se to snima samostalni cede?
 A tamo mu kažu:
 - Kud si navro? Šta misliš da si jedini? Sedi i čekaj na red.
 Sedne slavuj i čeka. A onda dođe tamo jedna vrana, pa kaže:
 - Ej, ćao. Gde se to snima samostalni cede?
 A tamo i vrani kažu:
 - Sedi i čekaj na red.
Čekali slavuj i vrana na red. Čekali jedan, pa drugi sat, pa kad je već započeo i treći sat čekanja, kažu im oni tamo:
 - Hajde, vas dvoje što čekate na red.
 I uvedu ih u studio. A u studiju sedi jedan magarac. I kaže magarac:
 - Vi ćete da pevate, a ja ću da vas slušam. A onda ću da odlučim ko bolje peva i ko će da snimi cede, jer ja sam stručni žiri.
 Pevao slavuj, pevao, pa otpevao najbolje što je umeo. Graktala vrana, graktala, pa odgraktala najbolje što je umela.
 I onda magarac kaže:
 - Vrano, javi se našoj pravnoj službi, da potpišeš ugovor. Ti ćeš da snimiš cede, jer si pevačica kakva nam treba.
 - Izvinite - kaže slavuj. - Ali to nije pevanje!
 - Ti li će mi kažeš! - razgoropadi se magarac.
 - Ja tvrdim da to nije pevanje, nego graktanje - nastavi slavuj. - I to sasvim stručno, jer ja sam završio Akademiju, solo pevanje.
 - Ma, šta se duvakaš! - ubaci se i vrana u razgovor. - Kome je za pevanje potrebna Akademija? Ja sam prirodno talentovana.
 - Tačno! - potvrdi magarac. - Ni ja nemam nikakve škole, ali znam šta valja, a šta ne. Zato sam žiri. Tvoja stručnost, dragi moj, ovde ne pije vode.
 I tako vrana snimi cede. I taj cede postane najveći hit Ciklame. I ne samo Ciklame, nego, uopšte, najveći hit, hit nad hitovima. Tri meseca prvi na svim top-listama. I svi, evo, još grakću i grakću... takav je to hit! Ne zna vrana šta će s parama koje zarađuje. I ne zna kud će pre da grakće, svi je traže. A baš je juče proglašena za ličnost godine...
 A slavuj? Eno ga, predaje muzičko u osnovnoj školi. Za to je stručan.

Нема коментара:

Постави коментар